Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Společné působení několika pedagogů v jedné třídě: východiska, cíle, kompetence
Vybíralová, Marie ; Hudáková, Andrea (vedoucí práce) ; Okrouhlíková, Lenka (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na společné působení dvou či více pedagogů ve výuce. Jejím cílem je komplexně popsat, za jakých okolností je možné se v České republice s více pedagogy v jedné třídě setkat, kdy a proč začalo být této spolupráce využíváno a jakých modelů kooperace je možno využít, aby výuka byla co nejefektivnější. Problematika je zpracována s ohledem na vzdělávání žáků se sluchovým postižením, stranou však nezůstává ani společné působení dvou a více pedagogů při vzdělávání žáků ostatních, tj. zejména žáků vzdělávaných v bilingválním prostředí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Součástí práce je i terénní výzkum, v němž bylo společné působení několika pedagogů sledováno pomocí pozorování a rozhovorů v různých školních prostředích a podmínkách.
Učitelka mateřské školy a její kompetence
NOVOTNÁ, Nikola
V bakalářské práci se zabývám učitelkou mateřské školy, jejími kompetencemi a jejím ideálním obrazem v očích dětí. V teoretické části sleduji profesní identitu a kompetence předškolního pedagoga s důrazem na jeho osobnostní a komunikační vybavenost. Zmiňuji se o pedagogické profesi z pohledu historického, o vzdělávání pedagogů a požadavcích na učitele mateřské školy. Dále se věnuji kompetencím učitelky mateřské školy a sebereflexi, která je pro toto zaměstnání nepostradatelným článkem. Výzkumné šetření v praktické části je postaveno na představách a tužbách předškolních dětí o své ideální paní učitelce/panu učiteli v mateřské škole. Ke svému výzkumu jsem použila techniku rozhovoru a analýzu výtvarného projevu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.